An article published on September 14 under the headline ‘Disgraced chief executives reap benefits while investors suffer’ inaccurately described the circumstances in which Sir Martin Sorrell resigned from WPP. Further, we wish to make clear that Sir Martin was not alleged to have engaged in conduct comparable to that of the other former chief executives referred to in the article. He has never been accused of the serious wrongdoing with which other individuals in the article have been accused or associated, and has always denied any wrongdoing in relation to his departure from WPP. We apologise to Sir Martin for any distress caused to him and his family.

Get alerts on Correction when a new story is published

Copyright The Financial Times Limited 2019. All rights reserved.
Reuse this content (opens in new window)

Comments have not been enabled for this article.